Més enllà del rock

La d’avui serà una entrada breu, perquè us vull convidar a gaudir d’un gènere musical que probablement desconegueu: el post-rock. Se’l considera un subgènere del rock progressiu que utilitza instruments típics del rock per aconseguir, normalment, ritmes instrumentals que diuen molt, sense necessitat de lletra.

Un dels màxims exponents del gènere és el grup escocès Mogwai:

També us vull presentar a Explosions in the sky. Americans, van crear una joia d’uns 8 minuts de durada que m’ha ajudat a suportar moltes tardes d’estudi… Molt recomanable escoltar-la sencera, relaxats i disposats a deixar-vos emportar per la música.

Doneu una oportunitat al gènere, val molt la pena!

Anuncis

One response to “Més enllà del rock

  1. Yeah!! M'ha sorprès Explosions in the sky, pro no la teva passió per la música més ambiental i instrumental. Una revista bateja el grup alternatiu per excel·lència a Mogwai, i la veritat és que m'hi estic enganxant! El rock progressiu sempre m'ha agradat, sobretot el de Pink Floyd, així doncs és lògic que m'agradi, suposo!

    M'agrada

Deixa un comentari

