Una dècada d’Acústica ben celebrada

Som molts els que hem gaudit de l’acústica ja fa anys, concretament 10. En el meu cas, i, segurament el de molts d’altres,  n’he descobert de molt bons de grups. Un cas és Mishima, el directe que tenen és exponencial més bo que els discos d’estudi i t’hi fa enganxar moltíssim. Però bé, no em posaré a fer llistes d’artistes, simplement em poso a celebrar que ja fa 10 anys que portem artistes genials a Figueres, i aquesta edició ho celebra com déu mana.
Portem dos dies d’Acústica, i he gaudit molt d’ella. El primer dia, amb en Natxo Tarrés i els Wireless. El segon, amb els il·lustríssims Manel i les Pepper Pots. No em puc queixar oi? De moment, em quedo amb el fet que ja puc cridar als quatre vents que he vist Manel i el públic tant entregat que tenien (jo m’hi puc incloure entre ells).
Però bé, això és un bloc de música alternativa, i em dignaré a fer un repàs de la programació d’aquest any,  i fer una enumeració dels grups que poden ser considerats més alternatius, simplement, facilitant-vos les vostres eleccions a l’hora de triar entre un grup conegut i un altre que “no saps d’on surt però tenen un estil peculiar, coi”.

En primer lloc tenim els Antílopez, un grup peculiar, més aviat fan “performances d’humor acústic”, com podríem valorar. Us en deixo una mostra aquí:

Joan Colomo és una altra bona proposta:

En tercer lloc, tenim el nou projecte de Facto y los amigos del norte:

I per acabar, tots uns triomfadors, La iaia!! 

Espero que disfruteu de l’acústica i ens tingueu en compte a l’hora de triar el gegantí cartell que commemora la primera dècada!!

Anuncis

One response to “Una dècada d’Acústica ben celebrada

  1. Retroenllaç: Concert de La iaia a Girona: “de tots els llocs on podíeu anar, heu triat aquest” | L'Alternativa Musical·

Deixa un comentari

