LA SENSIBILITAT DE LES AMEBES

whatsapp-1

(“Escrivint…” a les 11:20 del dilluns)

– Per cert, tu ets de Figueres oi? Jo també! Hahaha quines coses…eh?! El món és un mocador…

( “Vist” a les 11:30 del mateix dilluns. “Escrivint…” a les 22:30 del vespre de dilluns)

– holaaa perdona per tardar en contestar es que he estat liat tot el dia…doncs jo visc a la Catalunya central, però sóc de Figueres…sí jajaja

(“Vist” a les 22:35 del vespre de dilluns. “Escrivint…” a les 22:40 del mateix vespre de dilluns)

– ahh veus!! ja m’ho pensava…i t’agrada la Cat central? A mi m’encanta! Ostres quina casualitat…doncs un dia, si vols, podríem anar a pendre alguna cosa i així em pots firmar el teu llibre de viatges…em va agradar molt, per cert…

(“Vist” a les 9:00 del matí del dia seguent. “Escrivint…” a les 20:04 del vespre de dimarts )

– sí!! Jajajaj (“emoticona” d’una mà teòricament assentint)

peineta-emoji-whatsapp

(“Vist” a les 20:11 del mateix vespre de dimarts. “Escrivint…” a les 20:16 del mateix vespre de dimarts, sí encara som a dimarts…)

– ja parlarem doncs! (“Emoticona” de certa cara alegre. Una mena de packman bipolar…)

(“Vist”. A seques…”Vist”)

( “Escrivint…” unes setmanes després…concretament un divendres a les 18:30 de la tarda)

– Holaaa!! Com va tot? Aquest cap de setmana em quedaré per aquí. Si vols, podem veuren’s algún moment i podem xerrar o fer alguna excursió i tot! (“Emoticona” de la cara packman rient i traient la llengua en plan complicitat…)

0d1

(“Vist” a les 18:50 de la mateixa tarda del mateix divendres. De la mateixa setmana i el mateix any…sí, o sia fa res…i el seu torn laboral ja s’ha acabat… “Escrivint…” el dissabte seguent a les 21:13…)

– ostres! Em sap greu, però no puc… estic liadíssim amb la feina de podòleg a Artès i a més he començat un doctorat.  Avui he estat tot el dia fent feina i tot…sorry

(“Vist” a les 21:24 del mateix vespre de dissabte. “Escrivint…” a les 21:31 del mateix vespre de dissabte, sí sí tu…)

– ohh és clar ja ho entenc ( emoticona del packman somrient). Deu ni do quanta feina no? Ànims! Ja ens veurem!

(“Vist” a les 12:05 del diumenge seguent. “Escrivint…” a les 15:00 de la tarda del dimarts de la setmana seguent. Sí! Dos dies més tard…)

– A veure…es que vaig enfeinadíssim, em sap greu. Si puc ja tu diré jo

maxresdefault

(“Vist” a les 15:05 de la mateixa tarda. “Escrivint…” a les 18:00 de la tarda del dia seguent. Un dia i tres hores més tard sí, però a vegades la cosa cansa…ai! La vie!)

– Ei! Don’t worry. Tots anem enfeinats. La societat està cada cop pitjor, els pares van desbordats, i no en tenen prou amb un fill que en tenen dos…i els nens, doncs els nens, pobrets, desquiziats…saps que vull dirte? Jo tb vaig molt enfeinat i a partir de gener…començo una nova feina i encara més….
Mira, només volia ser una persona simpàtica i coneixet més. Ja em diràs si un dia signes llibres… Cuidat. I si vols trobem temps els dos i sino no. I no passa res.
Bona nit i bona sort.
Pd: per tú. No em faria res “perdre ” el temps…

(” Vist” a les 11 del matí, dos dies després. Un “vist” que resulta patètic, indignant… Que tot importa una “puta” merda! vaja. No podem evitar sentir-nos com una insignificant ameba…)

Decididament, sense els mòbils fantàstics érem més feliços…
Res més a dir. Bé, sí… I les amebes? qui pensa en les pobres amebes? Solidaritat amb les amebes!

p1030665

Anuncis

One response to “LA SENSIBILITAT DE LES AMEBES

Deixa un comentari

